Bestuur

De stichting Motor Begeleidings Team MBT heeft een bestuur, waarin vijf personen hebben plaatsgenomen. Het dagelijks bestuur bestaat uit een voorzitter, penningmeester en secretaris. Daarnaast zijn de twee algemeen bestuursleden, die belast zijn met een eigen takenpakket. De penningmeester wordt ondersteund door de administratie.

 

Commissies

 

Het MBT kan niet alleen gerund worden door een bestuur. Het bestuur van de stichting MBT heeft daarom een aantal commissies opgericht, die verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse gang van zaken binnen de stichting.

Elke commissie heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en werkgebied:

De Evenementencommissie  is verantwoordelijk voor de contacten met andere organisaties en opdrachtgevers van de Stichting.

De Planningscommissie  is verantwoordelijk voor de indeling van de vrijwilligers over de evenementen.

De Opleidingscommissie  is verantwoordelijk voor alle opleidingen binnen de stichting.

De Materiaalcommissie  is verantwoordelijk voor de distributie en het onderhoud van het materiaal dat binnen de stichting wordt gebruikt.

De Vrijwilligersadministratie zorgt voor het accuraat bijhouden van de (adres) gegevens van alle vrijwilligers, die betrokken zijn bij het MBT.

De Route Voorbereidingscommissie  is verantwoordelijk voor het maken van veiligheidsplannen voor evenementen.

De Redactie is verantwoordelijk voor het maken van de maandelijkse Nieuwsbrief.

De Automatiseringscommissie is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het onderhoud van de website, de ontwikkeling van geautomatiseerde hulpmiddelen om het werk binnen de stichting te vereenvoudigen en/of verbeteren.

De Lief en Leedcommissie onderhoud contacten met zieke vrijwilligers.